Król Lew PBF

Lefkowe forum
 
IndeksCalendarLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj
wiadomość testowa

 

 Magia

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 12:33 am

Obojętnie czy wasza postać wierzy w świętą panienkę, voodoo,  chińskie smoki itp. W naszym uniwersum za magię odpowiada bóstwo, nazywane ogólnie Kręgiem Życia albo Wszechojcem. Jest on połączony z każdym stworzeniem, ale jego ingerencja w świat jest w pewien sposób ograniczona. Sprowadza się to głównie do opieki nad swoim światem, rzadko kiedy zajmuje się sprawami przyziemnymi, ale bywa, że potrafi usłuchać najdrobniejszej prośby. To czy krąg życia jest dobry czy zły należy do oceny indywidualnej, ale jedno jest pewne: w świecie kręgu życia nic nie dzieje się bez przyczyny. Niestety, albo stety, nie zaistniał jeszcze jakikolwiek panteon kręgu życia, więc powszechnie uznaje się, że za wszystkie dobre rzeczy odpowiada on sam, a za złe, jego alter ego, potocznie zwane chaosem.
Krąg życia dawno temu obdarował pewne istoty częścią swoich zdolności nazwanych potocznie magią. Ponieważ nie dzieli się tym darem z kimkolwiek, takich szczęśliwców nazwano szamanami – istotami mogącymi rozmawiać z bogiem.
Istnieje sześć rodzajów magii skupionych wokół żywiołów. Jest to magia wody, ognia, powietrza i ziemi. Do tych czterech żywiołów dochodzi jeszcze magia harmonii oraz chaosu. Legendy głoszą, że istnieje jeszcze jedna gałąź magii, górująca nad pozostałymi, jednak do tej pory jeszcze nikt jej nie znalazł.
Podstawowe zaklęcia dostępne dla szamanów znajdują się poniżej. Nie jest to jednak stała lista, bo kto wie, może któremuś szamanowi uda się wynaleźć kolejne zaklęcie!

Zasady używania magii:
1. Postać może się specjalizować w maksymalnie 2 rodzajach magii. Dopiero po osiągnięciu 50 punktów magii może wybrać sobie kolejny rodzaj, a przy 200 punktach uznaje się, że zna wszystkie jego rodzaje i może ich używać do woli.
2. Na raz postać może rzucić jedno zaklęcie. Póki nie osiągnie poziomu 50 punktów magii, nie może do czasu zakończenia poprzedniego, rzucać kolejnych zaklęć w tym samym temacie, chyba, że przedmioty na to pozwalają.
3. Rzucenie zaklęcia należy w sposób pogrubienia tekstu zaznaczyć w poście inaczej nie są one uznawane. To jak barwnie będziecie prezentować zaklęcia należy do waszej dyspozycji, ale słowo klucz należy pogrubić.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sro Paź 26, 2022 1:33 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 12:49 am

Magia ziemi:
Magia  Slow
Nazwa: Spowolnienie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Spowalnia ruchy przeciwnika. Każda akcja będzie zajmowała dwa posty, inkantacja zaklęć innych szamanów jest również spowolniona (zaklęcia natychmiastowe zostaną rzucone w następnej turze, a pozostałe mają wydłużony czas inkantacji).

Magia  Viewearth
Nazwa: Wykrycie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 1 post
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Wykrywa jednostki znajdujące się w tym samym temacie, również te, które z powodzeniem ukrywają się, lub używają zaklęć/przedmiotów ukrywających je.

Magia  Protectionearth
Nazwa: Wytrącenie
Użycie: 2 posty
Czas działania: 3 posty
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Wytrąca przeciwnika z równowagi. Sprawia to, że nie jest on w stanie poprawnie rzucać zaklęć i używać przedmiotów.

Magia  Visions
Nazwa: Wizja
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 1 post
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Wykrywa pobliskie zasoby. Jeśli rzucający podzieli się informacją z innymi, mogą oni zebrać daną rzecz bez konieczności rzucania kością na powodzenie akcji.

Magia  Resurrection
Nazwa: Pogrzebanie
Użycie: 2 posty
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 40
Działanie: Zagrzebuje łapy przeciwnika w ziemi (mniej więcej w połowie pomiędzy łapą, a łokciem) uniemożliwiając mu ruch. W dalszym ciągu może gryźć i rzucać zaklęcia oraz używać przedmiotów zawierających słowo "wzywa".
Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 12:59 am

Magia powietrza:

Magia  Haste
Nazwa: Pęd
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 1 post
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Przyspiesza działanie akcji postaci. W normalnym ruchu można wykonać dwie akcje (np. dwie akcje ataku), a czas rzucania zaklęć zostaje zmniejszony o jeden post.

Magia  Viewair
Nazwa: Zmiana pogody
Użycie: 2 posty
Czas działania: Do czasu opuszczenia tematu przez wszystkich zebranych w temacie.
Wymagane punkty magii: 40
Działanie: Zmienia pogodę na wybraną przez rzucającego.

Magia  Lightningbolt
Nazwa: Porażenie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 1 post
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Zadaje 10 punktów obrażeń. Wartość jest podwojona, jeżeli panuje burza.

Magia  Disguise
Nazwa: Zniknięcie
Użycie: 2 posty
Czas działania: 4 posty
Wymagane punkty magii: 50
Działanie: Ukrywa wybraną postać, przedmiot lub inkantację zaklęcia przed wszystkimi.

Magia  Chainlightning
Nazwa: Rozbrojenie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Rozbraja przeciwnika, przez co nie może on używać przedmiotów.

Magia  Fly
Nazwa: Lot
Użycie: 3 posty
Czas działania: 3 posty
Wymagane punkty magii: 50
Działanie: Umożliwia postaci lot, obojętnie czy posiada skrzydła, czy nie.
Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 1:07 am

Magia wody:

Magia  Dispel
Nazwa: Rozproszenie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Rozprasza efekty które działają na postać (zaklęcia lub przedmioty).

Magia  Cure
Nazwa: Uzdrowienie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 60
Działanie: Niweluje działanie trucizn, chorób i innych przykrych rzeczy.

Magia  Icebolt
Nazwa: Zamrożenie
Użycie: 2 posty
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 40
Działanie: Zamraża przeciwnika uniemożliwiając mu jakąkolwiek akcję.

Magia  Magicarrow
Nazwa: Błogosławiona strzała
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 10
Działanie: Zadaje przeciwnikowi 10 punktów obrażeń.
Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 1:14 am

Magia ognia:

Magia  Curse
Nazwa: Osłabienie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Postać na którą zostaje rzucone zaklęcie dostaje obrażenia od ataków fizycznych zwiększone o 5 punktów.

Magia  Blind
Nazwa: Wypalenie
Użycie: 2 posty
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 20
Działanie: Podpala przeciwnika, przez co otrzymuje on 5 punktów obrażeń i zostaje opóźniona jego akcja o jedną turę.

Magia  Berserk
Nazwa: Szaleństwo
Użycie: 2 posty
Czas działania: 3 posty
Wymagane punkty magii: 40
Działanie: Zaślepia oczy i osąd przeciwnika, sprawiając, że ten rzuca się na wszystko dookoła niego (przeciwników i sojuszników).

Magia  Inferno
Nazwa: Wybuch
Użycie: 2 posty
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Zadaje przeciwnikowi 15 punktów obrażeń.
Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 1:22 am

Magia harmonii:

Magia  Bloodlust
Nazwa: Zapał
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 10
Działanie: Wzmacnia wybraną postać, sprawiając, że na czas zaklęcia uodparnia się ona na działanie innych zaklęć i przedmiotów.

Magia  Destroyundead
Nazwa: Wyparcie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 40
Działanie: Wypiera przeciwnika z pola walki (tematu). Postać na której zostaje użyte zaklęcie nie może wrócić do tematu walki nie wcześniej niż 2 posty rzucającego zaklęcie.

Magia  Magicmirror
Nazwa: Odbicie
Użycie: 3 posty
Czas działania: 3 posty
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Wygłusza magię na danym temacie. Podczas trwania zaklęcia niemożliwe jest rzucanie zaklęć i używania przedmiotów magicznych, a obecnie trwające zaklęcia są wyciszane.


Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Admin
Admin



Liczba postów : 16
Join date : 21/10/2022

Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitimeSro Paź 26, 2022 1:27 am

Magia chaosu:

Magia  Hypnotize
Nazwa: Hipnoza
Użycie: 2 posty
Czas działania: 2 posty
Wymagane punkty magii: 30
Działanie: Zmusza przeciwnika do działania wedle woli rzucającego (zabronione jest użycie zaklęcia do wywołania samobójstwa i trwałego okaleczenia).

Magia  Dimensiondoor
Nazwa: Przeniesienie
Użycie: Natychmiastowe
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 60
Działanie: Teleportuje wybraną postać w dowolny temat. Postać nie może wrócić do poprzedniego tematu nie wcześniej niż 2 posty rzucającego.

Magia  Implosion
Nazwa: Rozszczepienie
Użycie: 3 posty
Czas działania: Natychmiastowe
Wymagane punkty magii: 80
Działanie: Zadaje 30 punktów obrażeń.


Powrót do góry Go down
https://lwiakraina.forumpolish.com
Sponsored content





Magia  Empty
PisanieTemat: Re: Magia    Magia  Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Magia
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Król Lew PBF :: Kompedium :: System-
Skocz do: